tjugonionde januari

jag får nästan panik just nu..
min mobil är snart i tuuuuusen olika delar, seriöst, jag  tappar den hela tiden och den går sönder här & där! och jag kan nog inte leva utan en mobil :p

idag var det mycket film i skolan, började dagen med film, slutade dagen med film. började klockan nio idag, hade svenska först och där kollade vi på film då, jag tror den hette Skriet fån vilmarken, gjord efter boken ^^ rätt bra var den väl. sen hade vi tjugo minuters engelska, lunch klt+lk och där tittade vi oxå på film, Ett öga rött. men hann inte se klart på hela. sen hade jag så otrligt ont i huvet så jag gick hem, missade kemi lektionen. men nu har jag suttit och hittat lite prao platser :p jag har kollat caféer och dagis, haha!

ema och jag gick iväg innan och hyrde film och köpte ben&jerrys :D GOTT! så nu ska vi nog se den andra filmen, CIAO!

Alexandra

ha en bra kväll!=)

2009-01-29 @ 23:14:59
blogg: http://blogg.norrlandsflickan.se

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback