tjugotredje januari

idag har jag varit i skolan dårå, orkar inte skriva om den, det är inget kul ändå :p men iallafall, när jag kom hem gick jag ut med bellis en stund ^^ sen när mamma kom hem gick vi ner på stan lite. Köpte en concealer (?) och en parfym, Free Flowing tror jag den heter, det är iallafall puma :) sen köpte jag lite saker till skolan oxå! sen när jag kom hem hoppade jag in i duschen och sedan smörjde jag in en ansiktsmask, jag tror inte den hjälpte så bra :s menmen! sen har jag ätit lite mat och nu sitter jag här! :D

imorgon blir det kanske kanske Lager 157, om det inte skulle bli nån snöstorm vilket jag inte hoppas på men jag får se! Sen på söndag blire studiofotografering med Ammara & Stina :) kulkul!

men nu ska jag sticka, CIAO!

jeanette

nice med lite shopping :]

2009-01-23 @ 20:32:38
blogg: http://jeanettef.blogg.se/
TESS

Snygg blogg!

2009-01-25 @ 11:16:19
blogg: http://theresewahlsten.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback