triss!

idag vaknade jag tjugo i ett, jag sover alledess för  länge.. kommer inte  komma in i skoltiden sen.. idag har jag inte gjort så mkt, legat i soffan  och tittat på tv, varit på daton. har även beställt nya jeans. så intressant ^^ juste, jag har även skrapat triss i nåra dar, är uppe i 440 kr! hehu, vilket liv jag lever..   sitter just nu och prata med lina (: skickar över twilight filmen, alla gillar den, fattar egentligen inte vrf men den är såå bra! :D hehu. 

ska iväg sen, typ till motorvägen och ta kort på alla bilar, så med  alla ljus i mörkret :) det blir nog coolt ifall man får en bra bild dårå

tog en bild tidigare idag, på solen :)









:)

Uh, jag vet inte om du gör det med mening eller inte, men luggit heter legat* :)

2009-01-04 @ 19:06:03

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback