sextonde juli

Förlåt förlåt förlåt för jag inte har uppdaterat något alls idag men jag har inte orkat vara inne något alls idag och sen har jag inte haft tid! Men spela roll :)
 Idag har jag gjort det ena & det andra. Jag klippte mig, varit ute hos mormor och morfar och målade min bokhylla svart och självklart fotat! haha

Nu ska jag och ema och Pirates of the Caribbean marathon, alla tre filmer, riktigt najs! Så jag säger gonatt! :)

Hörs imon!

Angelica - fyrbarnsmamman

jo det förstår jag nog att du tänker dock tänkte jag mer då man åker bort typ på hotell osv ^^



Hoppas din dag blir bra nu

2009-07-17 @ 14:14:50
blogg: http://tvattlapp.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback