sjunde juli

Godmorgon!
Idag är jag uppe tidigare än vanligt, haha! Brukar vakna nu men har varit uppe nån timme kanske ;) 
 Jag har redan hunnit lägga in en design till en tjej som heter Elin. Jag gjorde en ny design åt henne. Vad tycks? :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska hoppa in i duschen snart och sen vet jag inte. Ema har visst nån fotoutställning idag med sitt jobb så jag ska väl gå på den!

Men uppdaterar sen!

becca

det var en fin design du har gjort! :)

2009-07-07 @ 11:42:38
blogg: http://beeeeccaa.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback