snabb update

Som rubriken blir det en liten snabb uppdatering i regn och åskovädret.
 Elvira gick precis hem efter en dag på stan som var roligt, vi har planerat lite saker. Vi ska antaglien till liseberg nästa vecka :) riktigt roligt! Hon kanske kommer tillbaka hit sen, beror på vad klockan är. Så blir det film och goodis!
 
Imorgon blir det ingen uppdatering alls. Ska nämligen fota bröllop med mamma igen :D Denna gången ute på visingsö, riktigt kul!

Men vi hörs!

MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Hej, allt bra? :)

2009-07-04 @ 17:52:13
blogg: http://menjagvetinte.blogg.se/
Neha

Vad roligt att fota bröllop=)

2009-07-04 @ 17:53:17
blogg: http://tjoockis.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback