tjugofjärde juli

God kväll!
Dåligt bloggande, men ingen sitter väl på datorn ändå på sommarlovet? Iallafall inte jag, haha! Idag har jag varit med Ammara. Stack till henne tidigare idag och under dangen har vi hyrt filmer, köpt godis, kollat på filmer, gått ner till stranden, gått hem, skrattat, varit trötta och lite till! Riktigt najs dag :)

Imån blir det kaaaanske Gränna & Visingsö, kanske. Beror lite på.

Nu stänger jag av datorn och kollar på tv ;) Hörs!



Tazzi

sv: okej men det är lugnt, ta din tid, slarva inte ;) haha ha det bäst!

2009-07-24 @ 23:06:15
blogg: http://tazzi.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback