fjortonde juni

goooooood moooooooorning!
 Idag är jag på glatt humör, eller gladare iallfall. DET ÄR FINT VÄDER UTE! Solen skiner och himmeln är blå, några vita moln men ändå! Jag har varit uppe ett tag nu, har hunnit äta, duscha och annat.
 Jag ska nog ut och fota lite senare, jag blir sugen på det när solen kommer fram. Helst vill jag fota någon men ingen är hemma/kan inte. Nån som läser som bor i Jönköping som vill ställa upp? hoho.. Såå bra är jag inte än.. ;)

Skriver under dagen, ciaao ;*

JUSTE, ni säger väl grattis imorgon? FÖR JAG FYLLER JU ÅR, hoppas det är lika fint väder!

rebecca

jag är hemma nu!:D

2009-06-14 @ 19:34:32
blogg: http://rebeccajosefsson.devote.se

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback