glamour

Hej!
Ligger i min sköna säng nu och bläddrar igenom glamour tidningen som jag fick hem igår. Alltid kul att läsa! :) Någon som har nått bra tips på någon bra skvaller tidning? Säg till isåfall!

Snart kommer bröllopsparet som jag fotoade med mamma. Dom ska hämta bilderna så då får jag mina pengar :D Får se vad jag ska göra med pengarna, 150
Har du missat bilderna? Kolla på dom här, här & här :)

moath

oh, shit vilka fina bilder! :)

det är ju bra när man kan ta bilder och sedan tjäna pengar på det (:

2009-06-07 @ 15:19:05
blogg: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback