GRATIS GLASS...

... Vem vill inte ha glass nu i sommar?
Och gratis glass dessutom. Det är ju tiptoppen! (förstå skämtet :)

Med SOMMARGLASS kan du enkelt samla ihop poäng för att få ett sms till din mobil med en gratis glasscheck som du sen kan använda i affären. Du slipper helt enkelt slösa pengar på att köpa en svalkade glass i värmen ;) (tänk när du ligger på stranden, törstar efter en svalkande glass, du glömde plånboken hemma, glassaffärn ligger 40 m bort..... DU HAR JU MOBILEN!)


Hur får man poäng?
Du kan..
  • Varva vänner
  • Göra erbjudanden (finns både gratis erbjudanden och sånna som kostar)
  • Skriva om Sommarglass (vilket jag gör nu)
Visst är det enkelt, verkligen värt det :D
Så varför inte bli medlem? Klicka på bilden...


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback