nittonde juni

God morgon och GLAD MIDSOMMAR allehoppa :)
 Precis nyduschad och nästan nyvaken sitter jag här igen, haha. Ska strax göra iordning mig, äte lite midsommar mat senare och sen blir det grillning och födelsedags firande hos kusinerna. Vi ska fira mig lite försent och lillkillen för tidigt! Det blir najs, grillning, tårta oså! :)
 Kanske blir sent ikväll eller inte, får se ifall jag hinner blogga nått mer men annars får ni ha det jättebra idag, hoppas det blir fint väder! :D

ciaociao!  :*


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback