tionde juni

Hej alla!
Nu är det snart skolavslutning, om två dagar om jag inte har fel. Superhärligt! Sommaren 09 kan nog bli den bästa! 
Idag ar jag varit i skolan, två timmar. Helt onödigt egentligen. Vi har bara städat ut vårat skåp och gjort lite annat, kunde lika väl stannat hemma och städa nästa år ;) Efter skolan stack vi ner till stan, IGEN. Har gått på stan nästan varje dag. Har nog sett allt nu. Haha.

Just nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå, på att Maria ska smsa mig och säga att hon är här :D Min kompis från Åland kommer hit <3 Så det kommer nog bli lite dålig uppdatering dom kommande dagarna. ;)

måste städa lite nu, skriver kanske sen!

clara :)

Hej!

Är din bilddagbok OutOfControl ?

Kram

2009-06-11 @ 11:39:37
blogg: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback