tjugoandra juni

God morning sunshines!
Ny vecka igen. Tiden rullar på.. Idag måste jag hitta kläder som jag ska ha med mig till Göteborg. Gå ner till stan och skaffa lite saker innan Göteborg. Rolig fakta, yesbox!

Jag skrev ju igår att min blogg såg konstig ut i olika webbläsare så jag sitter och håller på med en ny design vilket inte är lätt för det strular, det är inte roligt för mitt tålamod brister när som...
  Bäst att fortsätta, uppdaterar senare!

- HANNA

Vad härligt! :) Jo det är helt kanon med mig, bara att kolla på vädret ute ju? Kan inte vara bättre ju :) Kram!

2009-06-22 @ 11:12:00
blogg: http://hnaolsn.blogg.se/
Clara

hej !

för mig ser din design fin ut, men det är liksom en & en halv. om du förstår :P

headern går liksom här -----> sen kommer halva igen --->

aja, ha det så bra jättefina bilder!

2009-06-23 @ 09:25:58
blogg: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback