tjugoåttonde juni

HEEEMMMAAAAA!!!! :D
Saknat mig? SJÄLVKLART ATT NI HAR! (skämt) Jag har haft världens bästa helg kan jag säga, världens bästa. Jag ville inte att den skulle ta slut.. Slipknot, Volbeat, Pain och Mustach. Dom bästa banden på hela helgen. Jag har tagit mängder med kort så det kommer upp senare när jag hinner. ÅHHH! Jag vill tillbaka :( Slipknot var mäktigt, otroligt.

Måste sätta fart med bilderna nu :)

Mia

sv; sjöng han inte bra eller hur var det? (:

2009-06-28 @ 19:05:00
blogg: http://notapoet.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback