tjugofjärde juni

Hej bloggen! Änltigen kan jag blogga ;)
Uppdateringen är på botten idag, kommer att va det idag och det kommer att vara det hela helgen. Har varit ute hos mormor igen och fixade lite saker. Kom hem för kanske 30 min sen. Nu måste jag äta och sedan ska jag packa och jag vet inte ens vad som ska packas. Mobilen och kameran måste laddas och så måste jag duscha. oh herregud. Jag blir stressad!
 Eftersom jag inte har något mobilt bredband så kan jag inte blogga men jag tror jag får låna mosters data så något inlägg blire väl under helgen :) Kommer hem på måndag igen och dåååå blire massa bilder och massa text så ni får laddar er!
 För er som inte vet vart jag ska så ska jag till GÖTEBORG OCH GÅ PÅ METALTOWN, WOHO! :D

nu måste jag pysa, försöker skriva sen igen!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback