tredje juni

Heloo :)
Jag har skaffat spotify nu, fick en invite :) Mycket smidigare och bättre än youtube och när man inte får ladda ner ;) Men alla låtar finns inte men det mesta!
 Kom nyss hem(eller har varit hemma en stund) från Katolska kyrkan, va på studiebesök där på so lektionen. Skulle gått till fyra egentligen men lärarna skule göra nåt så vi fick sluta tidigare. Två dagar kvar i skolan och sen äre helg! Superskönt. :)
Fick hem sims3 precis. Haha, ema förbokade det tydligen så idag kom det. Ska testa spela det sen!

Måste dra, uppdaterar sen! ;*

Sabine - Ab imo pectore

det är synd att alla låtar inte finns på spotify..

2009-06-03 @ 15:57:56
blogg: http://enibas.blogg.se/
Mikaela Olén [FOTOBLOGG]

Spotify är så bäst :D

2009-06-03 @ 16:00:01
blogg: http://mikaelaolen.blogg.se/blogg
Sofia

Vill också ha sims tre hehe :D ha de så kul !

2009-06-03 @ 19:53:30

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback