15:20

Nu är jag hemma från skolan, eller har vart det i nån timma :) skönt! Det är ju fredag idag så det blir väl lite mys ikväll! Jag var ju somsagt i skolan idag, och det hände inget speciellt. Matte provet gick sådär faktiskt, en del är lätt men en del är skitsvårt.
Ligger just nu i soffan och väntar på att mamma ska komma hem så ska jag kolla ifal vi kan skaffa nån slang til mitt cykelhjul så jag kan cykla :) och sen ska jag göra lite annat!

Men nu ska jag ut med bella, skriver sen!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback