15:46

haha, har suttit inne på tradera lite idag och kollat på bärbara datorer. Budade på en i sista sekund men fick den inte, nån budade tillbaka direkt. Testade nu att budade på en till och vann, men vi får se om han hör av sig och om det är sant så han inte bara luras, han bor i Göteborg så då får min moster hämta den och lämna pengar direkt istället för att föra in det på hans konto! Hoppas det är bra, vill så gärna ha en dator! :) - det låter desperat och illa att köpa en dator.. men aja! x)

Annars har jag inte gjort så mycket idag, har mest blivit att legat framför tv:n ;) Men nu ska jag göra nått annat, puss!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback