17:16

Hej igen :)
sitter här framför datorn, den stora, alltså inte laptopen och det känns så ovanligt att skriva vid ett sånt här tangent bord nu :o är van vid laptopen, allt är annorlunda. Sen har jag inget på denna datan heller för vi fick den rensad av någon så allt är borta. Vi ska även installera om min laptop som jag tror att jag skrev tidigare om :) dels för att kunna ladda ner msn och sen annat!

Mormor och morfar är på besök just nu. Dom är här och firar mamma :) Så vi har fikat lite och nu sitter dom och kollar på HV-Timrå, heja hv :D men hv ligger under, inte bra!
men nu ska jag joina dom där ute, hade bra!

18:26: nu är det spänande här i tv rutan! tredje perioden är slut och det står 2-2, HV måste vinna så det blir en sjunde match så HV kan vinna och gå vidare till semi! :D - jag blir värsta hockey nörden när det gäller finaler, och HV71!

18:57: HV71 VANN! :D woho! Jönköping äger, så är det bara! hehu, timrå suger :]

jeanette

sv: nej jag vet, man behöver tyvärr va 16 på de flesta sommarjobb >: otur för både dig & mig!

2009-03-14 @ 22:06:44
blogg: http://jeanettef.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback