20:58

nu är det kväll igen, dagarna går fort nu! men det är skönt, då kommer våren väl? :) idag har det inte hänt så mycket faktiskt, har mest luggit framför tvn och kollat på ointressanta saker men vad ska man göra när man är sjuk. men imån ska jag faktiskt rycka upp mig och sticka iväg till dagiset, jag är bara lite snuvig och hostan kommer lite då&då! men nu ska jag titta på tv igen ;)
ha en bra kväll så hörs vi imån! :D

JENNIE - modeblogg

fin blogg:)

2009-03-09 @ 22:02:54
blogg: http://mrsjenni.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback