femtonde mars

God förmiddag alla :)
idag är det söndag, helgerna går fort, för fort nästan. Imån är det skola igen, längtar inte så mycket men det är bara att bita ihop! Idag blir det att plugga till hemkunskaps prov som jag har på tisdag, det handlar typ om kolhydrater, fetter & proteiner. Jag fattar inte så mycket så jag får se till att läsa idag! För imån ska jag antaglien vara med Becca :D så då har jag inte tid att plugga! Har saknat henne! :* Men annars händer det inget speciellt idag. haha, skrev för ett tag sen, inte allt för länge sen att jag snart var uppe i 100 inlägg. Nu är jag snart uppe i 200 inlägg :D

Men nu ska jag läsa vidare, ha en bra söndag!
/sofii


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback