fjortonde mars

Idag är det lördag och mamma fyller år idag, grattis :D Så mormor & morfar kommer tydligen hit sen och ska fira henne. Annars sitter jag och sparar alla bilder på ett usb minne. Även om datorn är ny och allt så ska jag rensa den totalt för att kanske lyckas ladda ner msn bland annat! Sen är det annat strul oxå. Annars händer nog inget speciellt idag, jag ska försöka plugga till hemkunskapen, har prov på tisdag.  Men nu ska jag fortsätta, skriver senare idag :)

Juste, idag kommer Becca hem oxå :D hon landar ikväll sa hon, har saknat henne! Vi måste hitta på nått sen nån dag framåt :*

Ni får ha det jättebra! :)


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback