i'm home

nu är jag hemma! har varit det en liten stund men men :) stina och jag tog bussen upp till A6 och gick där en sväng. det är inte bra att gå där när man inga pengar har. jag har hittat massa som jag vill ha, illa! det är både kläder, skor och smink! jag får försöka skaffa något iallafall ;)  haha. sen åkte vi hem till henne. vi hade egentligen tänkt att gå på bio men vi hyrde filmer istl :) en mysig och trevlig dag/kväll :D

nu ska jag fatktiskt lägga mig, är supertrött! hade bra!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback