sjunde mars

hej hopp alla :) vad gör ni idag då?
Jag ligger i soffan just nu och tittar på massa andra bloggar! Har inte sovit så mycket inatt heller så det är lite jobbigt. Vakna vid sju redan och kunde inte somna om men sen sov jag lite innan ^^ haha. Resten av familjen är på kalas hos farmor just nu, så dom har lämnat mig hemma! Men jag orkade inte följa med. Annars tror jag inte att det händer så mycket idag, jag kan ju inte göra nått iallafall. Jag är vrålhungrig just nu men jag kan inte ens äta, jag har verkligen problem x) hehu.. jag ska rensa lite bilder nu hade jag tänkt, ni får ha det så bra :D


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback