skinnjacka

gick in på halens innan och kollade lite, kollade på skinnjackor så nu är en hemklickad! :D det blev faktiskt en på killavdelningen. många tycker det är fel för tjejer att handla därifrån, tycker ni det? killkläder kan va mycket snyggare och bättre än tjejkläder ;) men iallafall, den är rätt enkel, svart! 1000 kr kostade den :) den ska komma nån gång i mitten av mars :) haha, jätte intressant inlägg! :D

sitter här just nu i soffan och småglor på vänner ^^ haha, vad gör ni då?

sandra

jag tycker inte alls det är fel att handla på killavdelningen, jag gör det rätt ofta :D

ha en bra kväll!

2009-03-10 @ 21:21:26

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback