tjugosjätte mars

Förlåtförlåt för ingen bloggning igår alls och dålig uppdatering idag men jag har haft fullt upp med lite allt möjligt!
Igår gick jag iallafall i skolan från åtta till fyra Sen åkte jag och mamma upp till A6 och köpte min mobil. Efter det gick jag till donken och träffade Stina&Frida :) trevligt! När jag kom hem så fixade jag mobilen och insåg att den sög och jag blev j*vligt besviken.. jag ville inte behålla den men det löste sig faktiskt! :D Jag fick inte lämna tillbaka den mot pengar men jag kunde lämna tillbaka den mot en annan mobil och dom hade en som kostade lika mkt, en sony :) den är snygg och bra! så allt löste sig, tack och lov!
da mobil

och idag började jag klockan nio och gick till halv tre ungefär ^^ vi har nån trafikvecka på skolan typ och det handlar om mopeder så vi gick på någon presentation och sen fick vi köra en "moped" det var på en stimulator men det var skitkul ändå :D haha. sen åkte jag upp och hämtade den andra mobilen så nu sitter jag och fixar in alla nr bland annat! sen har jag ett j*vla kemi prov imån och jag fattar ingenting! INGENTING. det suger :(
men bäst att plugga vidare!

sofai

jag vet hur de känns, de hände samma för mig, jag har lagat min tre gånger nu, utan att få någon ersättning, de suggggger

2009-03-27 @ 22:12:13
blogg: http://bjorkbabes.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback