tjugosjunde mars

Hej alla :D
jag har nyss kommit hem från skolan, eller för 30 min sen ungefär :) Det är äntligen fredag oxå! Idag startade skolan med so klockan åtta, lite lagom småtråkigt! Sen har jag haft engelska, kemi, matte och spanska! på kemin hade vi provet dårå, jag slår vad om att jag kommer få ig :( det gick verkligen så dåligt! usch, jag måste lära mig att plugga bättre!
Men nu sitter jag och väntar på att stina ska ringa, vi ska väl hitta på något och sen ikväll ska vi antaglien på bio med frida oxå :) trevligt trevligt!

men nu ska jag fixa mig lite, hade bra!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback