tolfte mars

Hej allihopa :)
Min dag har varit bra faktiskt. Men jag har varit extremt trött, jag vet inte vad det är med mig! Men iallafall, gick till dagiset och idag har jag gjort det vanliga ;) lekt, hjälpt en del att klä på sig, lekt mer, puttat på gungor, tröstat barn och lekt ännu mer :D synd att det är sista dagen imån! På lunchen idag så satt jag ute för det mesta i solen, det blev varmt så småning om, jätteskönt! Kameran var även med idag lite, tog lite kort på olika saker som ska med till skolan men det fick inte bli på barnen eftersom man inte får det pga några regler som finns! men andra bilder, på detaljer som ni ser nedan! :) Slutade vid tre och gick hem och det har inte hänt så mycket sen dess heller.
Hur har eran dag varit?



Anonym

otroligt fint öga!

2009-03-12 @ 19:20:55

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback