trettioförsta mars

idag är det sista mars vilket betyder att det är första april imån och jag kommer bli så lurad! Har du något bra lureri? :D skriv gärna nått!

idag gick jag från åtta till halv två, en väldigt skön dag :) Annars hände det inget speciellt i skolan. Efter stack jag, becca, stina, ammara och kajsa ner till stan. Vi gick runt och tittade massa, jag hittade massa våriga tunikor som jag vill ha! :D men det lär inte hända än. Gick till donken och tog en glass och annars njöt vi bara av solen ute, som kom då&då. :) Jag såg typ jättemånga, Nevnarien, massa hv spelare, och massa andra jag kände igen, haha.
i
morgon är det oxå lite annorlunda i skolan, vid ett ska våran klass ut på olika företag, det är nått projekt. men det skriver jag merom imån!

Nu måste jag skriva svenska uppsatser, wish me luck!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback