trettonde mars

Så det är alltså fredag den trettonde idag, igen. Det var det förra månaden oxå va? Men ingen otur har jag haft än. Sitter här och äter nöt-creme, det är så gott! Så det värsta som kan hända är att jag tappar det på golvet men det gör jag nog inte! :D

Idag var det sista dagen på praon, både skönt och småtråkigt. Hade gärna stannat nån vecka till och sluppit skolan som drar igång på måndag igen. På dagiset hände väl inget speciellt..  När vi var ute så åkte barnen sjärtlapp, (?) det skulle ju inte bli mer snö utan 10+ hörde jag, men det vet ja inte nånting om. Gick hem och åt, gick tillbaka, lekte lite och sen fick jag sluta en halvtimme tidigare! :) Barnen var så otroligt söta, både till utseende och beteende! och somsagt, skolan börjar på måndag igen och det längtar jag inte så mycket till men det är typ lov snart igen, om tre veckor. Men nu är det helg så jag ska tänka på det istället, vad man kan hitta på!

m
en ni får ha en bra dag så hörs vi kanske senare! :)


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback