hemma!

åh, äntligen hemma :) det är alltid skönt. det har faktiskt inte varit lika kul idag på dagiset som tidigare, antaglien för jag är inte toppen i kroppen än.  - där fick jag till det lite! lamast humor! 8D
men annars hände det inget speciellt idag, nej. träffade elvira och åt lunch med henne på skolan så satt vi och snackade lite vid skåpen :) slutade vid tre och nu ligger jag och somnar snart i soffan. jag är så trött, kom knappt upp imorse. illa!

hehop, nu ska jag se på top model, även om jag sett det tidigare. skriver sen.

hur har eran dag varit?


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback