elfte november

Hallååå :)
Idag är jag glad, för jag har haft en bra studiedag! Träffade Rebecca tidigare, vi fikade oså. Det är så mysigt och härligt och snacka om allt! Efter en stund kom Stina oxå, vi gick runt och kollade lite i affärer. Men jag har varit hemma en stund nu och ätit lite.
Men nu ska jag iväg till affären och hämta ut ett paket som kom innan. Ni får se vad det är sen nån gång :) Ha det bra!
varm choklad och äppelpaj :)

anna

åh så mysigt det där såg ut... jisses ! höstmys.

Gillar din blogg . härliga bilder :)

Vill du eller kanske känner någon som är intresserad av att åka på språkresa i sommar? Kika in på min blogg för detaljer ;)

kram

2009-11-11 @ 19:06:50
blogg: http://annaringbys.blogg.se/
Neha

Åh vad gott!

2009-11-11 @ 19:49:39
blogg: http://nehaexponerar.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback