första november

JAAAAAAG ÄÄÄÄR ÄÄÄÄNTLIIIIIGEEEEEEEEN KLAAAAAAAAAAR!!! :D *glädjeskutt*
YES, jag är äntligen klar med min uppsats, det tog mig bara nio veckor att komma på nått att skriva om, fem dagar att fundera på vad jag skulle skriva, TVÅ dagar att skriva det och efter de här tio veckorna är jag klar :) (för dem som undrar så skulle vi skriva en uppsats om en uppfinning) Nu känner jag mig lättad. *puh* Nu ska jag bara skriva ut det.

Hej frästen! Ah, ni vet väl vad jag har gjort idag så det behöver jag inte skriva. Men det är iallafall första november idag, imorgon börjar skolan och idag kom ångesten över det.. Inte alls kul..
Har inte mycket att skriva om men jag hoppas att ni har haft det bra idag och kommer ha det ikväll (: One Tree Hill, Gossip Girl och top model står på min tv lista ikväll så kvällen är räddad för min del!

HA DET BRA!


ROSAPOPCORN! :D

grattis till uppsatsen :D fin bild as usual! :)

2009-11-01 @ 20:13:42
blogg: http://roosapopcorn.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback