elfte januari

Känner att ja behöver skriva ihop ett litet inlägg. Även om jag har hoppat över en dag att blogga känns det så tomt så jag är tvungen, haha! Skolan är ju igång nu på riktigt och dagarna rullar på för fullt. Idag har jag varit i skolan en stund och även hunnit med och tränat :)
Nu sitter ja i soffan och tittar på tv, och tar det lugnt!

Meeeeeeeen nu har ja inget att säga mer.. Som vanligt haha :)

Mitt horoskop nedanför, Tvillingarna. Hittade det på någons blogg, brukar inte bry mig om sånt men detta stämde verkligen in! :)
+ Aktiv, glad och trevlig
- Har svårt att lära känna nya människor och ganska känslig



Elin

Hejhej!

Gå gärna in här

http://campaign.musicmyne.com/globals/hengdai/6241/1263328711540/

och lyssna på min version av Erik Grönwalls Higher :)

2010-01-13 @ 20:40:57
blogg: http://elintoreborg.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback